Ajalugu

PAUL MITCHELL® ajalugu algas 1979.a., mil kaks sõpra John-Paul DeJoria ja Paul Mitchell otsustasid töötada välja uuelaadse professionaalsete juustehooldusvahendite süsteemi. 1980.a. registreerisid nad firma John Paul Mitchell System ja hakkasid oma tooteid müüma Paul Mitchell® nime all. See oli tingitud sellest, et Paul Mitchell oli tollal väga tuntud persoon juuksurite maailmas ja teised meistrid imetlesid teda.

Paul Mitchell® tooted on loodud juuksuritelt- juuksuritele. Nende eesmärgiks oli luua süsteem, mille abil stilistid saaksid kasutatada oma aega efektiivsemalt ning olla keskkonnasäästlik. JPMS® jälgib motot „Hoia loodust vägivalla eest!“ Samuti pole JPMS tooteid kunagi testitud loomade peal.

Miks Paul Mitchell® kaubamärki eelistavad palju maailmatuntud staarid ja stilistid? Vastus on lihtne: neis on ideaalselt ühendatud loominguline know-how ja JPMS®-i maailmauuringute tulemused. Kõikide komponentide toime ja talutavus kontrollitakse hoolikalt. Ei tehta katseid loomade peal, firma spetsialistid hoolivad ümbritsevast keskkonnast. Firma kasutab ainult ökoloogiliselt puhtaid taimi, mida kasvatavad oma istandustel Hawail.

Kõrge kvaliteet, huvi ümbritseva keskkonna kaitsmise vastu ja pidevad uuendused – see on JPMS® süsteemi õnnestumise tulemus.

Kahjuks üks asutajaliikmeist – Paul Mitchell, suri 1989. aastal vähki, kuid ideoloogiat jätkavad nii tema poeg Angus, kes loob brändile uusi kollektsioone ja partner John Paul DeJoria, kes osaleb aktiivselt mitmetes globaalsetes keskkonnakaitse projektides.

Tänapäeval on firma JPMS® üks kiiremini arenevaid erafirmasid USAs. Tootmine toimub eranditult USAs ja tooteid müüakse lisaks USAle 75 riigis üle maailma.Lisaks must-valgele Paul Mitchell®sarjale on lisaharudeka välja kasvanud roheline Tea Tree Collection sari meestele, Modern Elixirs®, JPMS® The Color ja PM Shines® kaubamärgid. Lisaks on kompaniil Ameerikas 100 juuksuritekooli.

Kõik õigused kaitstud: OÜ P&J Partners